Letos vyhlašuje Komora Public Relations již 10. ročník ankety Firemní médium roku, která je hodnocením kvality komunikace segmentu propagačních časopisů, internetových stránek a dalších komunikačních nástrojů, které v České republice používají organizace všech typů k oslovení svých zákazníků nebo zaměstnanců.
Při příležitosti jubilejního ročníku se Komora PR rozhodla poprvé v historii ankety zorganizovat předkolo, kde odborná porota zhodnotila turistické weby provozované krajskými městy v České republice a také, v rámci hlavního kola ankety, vyhlásit novou kategorii Sociální média a první ročník ankety Mediální počin, kterou Komora Public Relations pravidelně každý měsíc vyhlašuje.
Mimo tyto speciální kategorie vyhlašované k 10. výročí ankety Firemní médium roku, se firmy a organizace ze soukromého i veřejného sektoru mohou přihlásit do následujících kategorií – Tiskovina, Výroční zpráva, Internet a Studentské médium.
Každá tato kategorie má své podkategorie; tiskovina se dělí na firemní tiskovinu, tiskovinu neziskového sektoru a tiskovinu veřejné a státní správy. Kategorie výroční zpráva se dělí na firemní výroční zprávu, výroční zprávu veřejného sektoru a zprávu neziskového sektoru. Internet pak na www stránky, E-letter a Videopropagace.
Do kategorie Studentské médium se může přihlásit jakýkoliv studentský subjekt se svým médiem.
Firemní média jsou hodnocena porotci z řad specialistů v oblasti komunikace, kteří posuzují komunikativnost, důvěryhodnost, strukturu a jazykovou úroveň obsahu, kompozici, úroveň výtvarného sdělení, kontext se soudobým výtvarným trendem, typografii, práci s fotografiemi a ilustracemi.
Vítěz v každé kategorii je oprávněn používat certifikát, logo a titul Firemní médium roku ve svých propagačních materiálech.