
Tiskové zprávy
Firemní médium roku 2014
Komora Public Relations vyhlásila z řad firem a organizací soukromého i veřejného sektoru vítěze jubilejního 10. ročníku soutěže Firemní médium roku. Slavnostní odpoledne se uskutečnilo ve čtvrtek 26.3.2013 v nové restauraci Bistro’OS v Praze, v Ostrovní ulici 28 od 13:30 hod.
Mediální počin měsíce prosince
Mediálním počinem měsíce prosince je reklama na restauraci Máneska a prohnaná Le Penová Komora PR dnes vyhlásila dalšího vítěze pravidelné ankety Mediální počin měsíce. Tentokrát se jím stala reklama na restauraci Máneska a projímadlem prohnaná Le Penová Domácí...
První ročník ankety Mediální počin roku
Komora Public Relations vyhlásí první ročník výroční ceny ankety Mediální počin měsíce. Vyhlášení výroční ceny ankety Mediální počin měsíce bude součástí jubilejního ročníku ankety Firemní médium roku, kterou v tomto roce Komora Public Relations vyhlašuje již po...
Mediální počin měsíce října
Komora PR dnes vyhlásila dalšího vítěze pravidelné ankety Mediální počin měsíce. Tentokrát se jím stala kampaň, která má prolomit tabu kolem smrti, a zpráva, že selfie způsobují šíření vší. Domácí kategorii vyhrála zpráva o zahájení nové kampaně, která má prolomit...
Mediálním počin měsíce září
Mediálním počinem měsíce září je volební billboard Laury Janáčkové a ohnutý iPhone 6. Komora PR dnes vyhlásila dalšího vítěze pravidelné ankety Mediální počin měsíce. Tentokrát se jím stala zpráva o volební inspiraci kandidátky ANO seriálem Sex ve městě a zprávy o...
Mediální počin měsíce srpna
Mediálním počinem měsíce srpna je trapas českého investora Pavla Čurdy a Pchjongjang očima agentury Rob Whitworth. (Praha, 12.9.2014) Komora PR dnes vyhlásila dalšího vítěze pravidelné ankety Mediální počin měsíce. Tentokrát se jím stala zpráva o sexuálním skandálu...
10. ročník ankety Firemní médium roku
Letos vyhlašuje Komora Public Relations již 10. ročník ankety Firemní médium roku, která je hodnocením kvality komunikace segmentu propagačních časopisů, internetových stránek a dalších komunikačních nástrojů, které v České republice používají organizace všech typů k...
Mediální počin července
Komora PR dnes vyhlásila dalšího vítěze pravidelné ankety Mediální počin měsíce. Tentokrát se jím stala mediální kritika Petry Kvitové poslancem Humlem a zpráva o bizarním zákonu nařizující nabitá elektrická zařízení před odletem. Domácí kategorii s přehledem vyhrály...
Výsledky předkola FMR 2013 – 2014
V předkole ankety Firemní médium roku vyhrály ve srovnání turistických webů velkých měst Praha, Brno a Olomouc Nejlepší stránky podporující turistiku mají v České republice mezi velkými městy Praha, Brno a Olomouc. Shodla se na tom porota Komory Public Relations...
Mediální počin měsíce června
Červen je mezi novináři, PRisty a komunikačními experty často považován za tzv. okurkovou sezónu. My jsme se z ní snažili vybrat to nejzajímavější pro anketu Mediální počin měsíce. Posuďte sami, zda na domácí a zahraniční půdě vládla v červnu sezóna okurek. V domácí...