Komora Public Relations vyhlásí první ročník výroční ceny ankety Mediální počin měsíce.

Vyhlášení výroční ceny ankety Mediální počin měsíce bude součástí jubilejního ročníku ankety Firemní médium roku, kterou v tomto roce Komora Public Relations vyhlašuje již po desáté.

„Při příležitosti jubilejního ročníku jsme se rozhodli zorganizovat první ročník výroční ceny Mediální počin, která je hodnocením výherců jednotlivých měsíčních kol této ankety v domácí a zahraniční kategorii. O vítězi toho nejlepšího domácího a zahraničního mediálního počinu roku může hlasovat každý na webových stránkách Komory PR v sekci Mediální počin měsíce. Cílem této ankety je zvýšení zájmu veřejnosti o public relations v České republice.“ Říká Jiří Chvojka, předseda představenstva Komory Public Relations.

Do finálového kola ankety jsou nominováni vítězové domácí a zahraniční kategorie z jednotlivých měsíčních kol.

Do finálového kola ankety je ale možné nominovat další mediální počiny z jednotlivých měsíců v obou kategoriích.

Nominovat mediální počiny může každý prostřednictvím info@komorapr.cz .

 

Nominace musí obsahovat:

• Titulek

• Stručný obsah článku

• Datum a místo publikace

• Médium publikace

• Odkaz nebo kopii příslušné nominace

Registrace mediální počinů se uzavírá 16. února 2015. Další nominované mediální počiny posoudí odborná porota.

Hlasování o nejlepší domácí a zahraniční počiny probíhá on-line formou na stránkách Komory Public Relations pod odkazem http://www.komorapr.cz/medialni-pocin-mesice