Mediálním počinem měsíce září je volební billboard Laury Janáčkové a ohnutý iPhone 6.

Komora PR dnes vyhlásila dalšího vítěze pravidelné ankety Mediální počin měsíce. Tentokrát se jím stala zpráva o volební inspiraci kandidátky ANO seriálem Sex ve městě a zprávy o novém – ohnutém – iPhonu 6.

Domácí kategorii s přehledem vyhrála Laura Janáčková, kandidátka ANO za Prahu 1 do Senátu České republiky, která se rozhodla připoutat pozornost voličů plakáty, na nichž je vyfocena jen v negližé.

V zahraniční kategorii získala nejvíce hlasů zpráva o novém, avšak ohnutém iPhonu 6. Zpráva přišla po každoročním oficiálním uvedení nového iPhonu na Apple konferenci a následném uvedením na trhy po celém světě.

Komora Public Relations každý měsíc vyhlašuje nejzajímavější mediální počin měsíce. Hlasovat může každý na webových stránkách Komory PR v sekci Mediální počin měsíce, přičemž soutěž probíhá v domácí a zahraniční kategorii. Cílem této ankety je zvýšení zájmu veřejnosti o public relations v České republice.