Mediální počin roku: první ročník výroční ceny ankety Mediální počin měsíce
Speciální kategorie ankety Firemní medium roku 2014
V tomto roce vyhlašuje Komora Public Relations již 10. ročník ankety Firemní médium roku. Tato anketa je hodnocením kvality komunikace segmentu propagačních časopisů, internetových stránek a dalších komunikačních nástrojů, které v České republice používají organizace všech typů k oslovení svých zákazníků nebo zaměstnanců.
Při příležitosti jubilejního ročníku se Komora PR rozhodla zorganizovat první ročník výroční ceny Mediální počin, která je hodnocením výherců jednotlivých měsíčních kol této ankety v domácí a zahraniční kategorii.
O vítězi toho nejlepšího domácího a zahraničního mediálního počinu roku může hlasovat každý na webových stránkách Komory PR v sekci Mediální počin měsíce. Cílem této ankety je zvýšení zájmu veřejnosti o public relations v České republice.
Registrace:
Do finálového kola ankety jsou nominováni vítězové domácí a zahraniční kategorie z jednotlivých měsíčních kol. Hlasování o nejlepší domácí a zahraniční počiny probíhá on-line formou na stránkách Komory Public Relations pod odkazem http://www.komorapr.cz/medialni-pocin-mesice
Do finálového kola ankety je ale možné nominovat další mediální počiny z jednotlivých měsíců v obou kategoriích
Nominovat mediální počiny může každý prostřednictvím info@komorapr.cz .
Nominace musí obsahovat:
• Titulek
• Stručný obsah článku
• Datum a místo publikace
• Médium publikace
• Odkaz nebo kopii příslušné nominace
Registrace mediální počinů se uzavírá 8. prosince 2014. Další nominované mediální počiny posoudí odborná porota.
Kritéria hodnocení:
Anketa Mediální počin roku je hodnocena následovně:
Veřejností formou on-line hlasování na stránkách Komory Public Relations, pod odkazem (nominace budou zveřejněny 8. prosince 2014):
http://www.komorapr.cz/medialni-pocin-mesice
Každý hlasující může dát jeden preferenční hlas.
Odbornou porotou ankety Firemní medium roku:
Porotci z řad specialistů v oblasti komunikace budou posuzovat důvěryhodnost, strukturu a jazykovou úroveň obsahu, kompozici, kontext, nápad a případné grafické zpracování všech nominovaných mediálních počinů.
a) Titulek
• Nápad
• Provázanost s obsahem
• Provázanost s textem
• Celkový dojem
a) Obsah a obsahová struktura
• Struktura webu
• Obsahová náplň
• Obsahová struktura
• Celkový dojem
b) Textová vybavenost
• Textová vybavenost
• Gramatické chyby
• Provázanost s titulkem
• Logické uspořádání textu
• Celkový dojem
c) Důvěryhodnost
• Provázanost s reklamou/účel článku
• Nápad
• Spolupráce na přípravě / realizaci
• Celkový dojem
d) Provázanost s marketingovými nástroji
• Celková provázanost
Vyhlášení:
Vyhlášení prvního ročníku ankety Mediální počin proběhne společně se slavnostním vyhlášením výsledků ankety Firemní medium roku. Slavnostní vyhlášení ankety je plánováno na první polovinu prosince 2014.
Cena:
Vítěz soutěže (autor a mediální dům) je oprávněn uvádět na svých webových a dalších propagačních materiálech certifikát Mediální počin roku.
Vítěz soutěže dostane zlatý certifikát/plaketu Mediální počin roku