Mediálním počinem měsíce srpna je trapas českého investora Pavla Čurdy a Pchjongjang očima agentury Rob Whitworth.
(Praha, 12.9.2014) Komora PR dnes vyhlásila dalšího vítěze pravidelné ankety Mediální počin měsíce. Tentokrát se jím stala zpráva o sexuálním skandálu českého investora Pavla Čurdy a propagace komunistického Pchjongjangu západním stylem.
Domácí kategorii s přehledem vyhrál český investor do technologií a softwarů Pavel Čurda. Dvěma účastnicím konference poslal interní zprávu: „neodjedu z Berlína, dokud se s tebou nevyspím, platí?“ Účastnice ale z interní komunikace udělaly externí a konverzaci mezi nimi a nápadníkem Čurdou předaly organizátorům a zveřejnily na sociálních médiích. Světový pokus o “sex” dostal českého investora na přední strany všech významných deníků světa.
V zahraniční kategorii získala nejvíce hlasů světová propagace komunistického Pchjongjangu.
Video s názvem „Vstupte do Pchjongjangu“ vzniklo na zakázku pekingské cestovní kanceláře specializující se na zájezdy do KLDR ve spolupráci s jednou ze tří tamních státem povolených a regulovaných turistických agentur.
“ Místo rudého města – moderní a pulzující hlavní město ve kterém nechybí laskaví strážci zákona, děti smějící se ve skateparku nebo velkolepé záběry na dominanty této komunistické metropole. Šedé město bylo prozářeno západními prvky propagace, reklamy a PR„ říká Jiří Chvojka, předseda představenstva Komory PR.
Komora Public Relations každý měsíc vyhlašuje nejzajímavější mediální počin měsíce. Hlasovat může každý na webových stránkách Komory PR v sekci Mediální počin měsíce, přičemž soutěž probíhá v domácí a zahraniční kategorii. Cílem této ankety je zvýšení zájmu veřejnosti o public relations v České republice.