Komora PR vyhlásila dalšího vítěze pravidelné ankety Mediální počin měsíce. Tentokrát se jím stala zpráva o prezidentově „malé pauze“ a mediální propagace nové hry „HiddenCash“.
V domácím kole květnového kola ankety do poslední chvíle bojovaly dva mediální počiny, ze kterých hlasující vybrali jako vítěze zprávu o „malé“ pauze prezidenta Zemana, který se zastavil na záchod na benzinové čerpací stanici na Rokycanské třídě v Plzni. O drobné zastávce se dozvěděla celá republika skrze tištěná i televizní média. Zpráva byla senzací dne. Není však zřejmé, zda se jednalo o propagaci prezidentova úřadu – která by tím byla přinejmenším zvláštní – nebo propagaci benzinové stanice, na které se podle slov vedoucí pravidelně zastavují celebrity všeho druhu. Jak sama dodala, na této pumpě – široko daleko jediné na Rokycanské třídě v Plzni – již byli Mirek Topolánek, Karel Gott nebo Lucie Bílá.
V zahraniční kategorii nejvíce hlasů získala propagace hry HiddenCash. Tato hra začala v San Franciscu, kde se najednou objevil dobrodinec rozdávající “jen tak” peníze. Bankovky různých hodnot zanechával na různých místech a lidem přes sociální síť Twitter dával indicie, kde je najdou. Svoji aktivitu postupně rozšířil do dalších měst a dokonce i jiných států. Za celou hrou se nakonec ukázal být realitní makléř Jason Buzi, který po sérii kol soutěže odtajnil svou identitu mediálnímu domu Daily Mail.
Komora Public Relations každý měsíc vyhlašuje nejzajímavější mediální počin měsíce. Hlasovat může každý na webových stránkách Komory PR v sekci Mediální počin měsíce, přičemž soutěž probíhá v domácí a zahraniční kategorii. Cílem této ankety je zvýšení zájmu veřejnosti o public relations v České republice.