Komora PR dnes vyhlásila dalšího vítěze pravidelné ankety Mediální počin měsíce. Tentokrát se jím stala zpráva, že Česko přišlo o možnost mít kus moře a Ukrajinec mnoha rolí.

Dubnové kolo ankety bylo již znovu naplněno i o domácí mediální počiny, ze kterých hlasující těsně vybrali zprávu o tom, že Česko přišlo o možnost mít kus moře. Zpráva byla předvolební kampaní Nadace Open Society Fund, která tím vytáhla do boje s tradičně nízkou volební účastí nejenom Čechů ve volbách do Evropského parlamentu. V svém klipu obviňuje české europoslance z toho, že zemi připravili o možnost mít přístup k moři.

Nejvíce hlasů ze všech nominovaných v zahraniční kategorii získala zpráva o Ukrajinci, který byl použit ruskými médii v několika rolích. Ukrajinec se stal hrdinou reportáží ruských televizí o potyčkách mezi proruskými separatisty s ukrajinskými radikály v přístavu Mykolajiv, v jeden den však stál na opačných stranách konfliktu.

Komora Public Relations každý měsíc vyhlašuje nejzajímavější mediální počin měsíce. Hlasovat může každý na webových stránkách Komory PR v sekci Mediální počin měsíce, přičemž soutěž probíhá v domácí a zahraniční kategorii. Cílem této ankety je zvýšení zájmu veřejnosti o public relations v České republice.