(Praha, 8. dubna 2014) – Prvního průvodce po trhu Public Relations a komunikace v České republice zveřejnila Komora Public Relations. Rozsáhlou studii publikovala v rámci své činnosti v mezinárodní organizaci Global Alliance for Public Relations and Communication Management. Studie PR Landscape je k dispozici na stránkách této aliance i Komory PR.
Díky padesátistránkové publikaci se Komora PR zařadila mezi 25 světových oborových organizací, které zmapovaly komunikační trh ve své zemi z hlediska legislativního a profesního. Studie mapuje významné společnosti působící na českém trhu, organizace reprezentující jejich zájmy, dostupná média a prostředky komunikace a také regulatorní mechanismy a nástroje pro kontrolu médií v České republice. Zároveň je však také průvodcem po základních údajích o České republice pro zahraniční odborníky.
Na jeho vzniku se kromě členů Komory PR účastnili také studenti Anglo-American University z několika zemí v rámci svých stáží, struktura a výsledný formát je obdobou podobných zpráv z Velké Británie, USA, Austrálie, Švédska a řady dalších zemí. „Naším cílem bylo představit obor Public Relations a komunikace v ČR zahraničním PR agenturám, komunikačním odborníkům a dalším zájemcům, protože publikace PR Landscape si stahují ze stránek Global Alliance stovky lidí z celého světa. Dokument je výsledkem několikaměsíční práce celého týmu Komory Public Relations a odpovědných osob organizace Global Alliance,“ říká předseda představenstva Komory PR Jiří Chvojka.
Všechny publikované PR Landscape naleznete na stránkách Komory Public Relations nebo zde: http://www.globalalliancepr.org/website/page/country-landscapes