médium roku 2012/2013:
Anketa Firemní médium roku je hodnocením kvality komunikace segmentu propagačních časopisů, internetových stránek a dalších komunikačních nástrojů, které v České republice používají organizace všech typů k oslovení svých zákazníků nebo zaměstnanců. Soutěž má mnohaletou tradici a Komora Public Relations ji převzala do své péče v loňském roce.
Soutěžící se mohou přihlásit do následujících kategorií a podkategorií:
Tiskovina:
• firemní tiskovina
• tiskovina neziskového sektoru
• tiskovina veřejné a státní správy
Výroční zpráva:
• firemní výroční zpráva
• výroční zpráva veřejného sektoru
• zpráva neziskového sektoru
Internet:
• www stránky
• E-letter
• Sociální sítě
• Videopropagace
Studentské médium
Hodnocení:
Posuzuje se komunikativnost, důvěryhodnost, struktura a jazyková úroveň obsahu, kompozice, úroveň výtvarného sdělení, kontext se soudobým výtvarným trendem, typografii, práce s fotografiemi a ilustracemi.
Certifikace a ocenění:
Vítěz soutěže je oprávněn používat certifikát, logo a titul Firemní médium roku ve svých propagačních materiálech.
Registrace:
Registrace probíhá od 12. 4. 2013 do 31. 5. 2013
Vyhlášení:
červen 2013
Registraci je možno uskutečnit prostřednictvím formuláře na webu www.komorapr.cz
Registrační poplatek:
Kategorie „Tiskoviny, Výroční zpráva, Internet“
2.500 Kč zařazení jednoho média do hodnocení
4.000 Kč zařazení dvou médií do hodnocení
5.000 Kč zařazení tří a více médií do hodnocení
Kategorie „Studentské médium“
1.500 Kč zařazení jednoho média do hodnocení
Sleva pro média přihlášená z oblasti státní a veřejné správy či neziskového sektoru ve výši 20%
Sleva při včasné registraci 25%