médium roku 2012/2013:

Anketa Firemní médium roku je hodnocením kvality komunikace segmentu propagačních časopisů, internetových stránek a dalších komunikačních nástrojů, které v České republice používají organizace všech typů k oslovení svých zákazníků nebo zaměstnanců. Soutěž má mnohaletou tradici a Komora Public Relations ji převzala do své péče v loňském roce.

Soutěžící se mohou přihlásit do následujících kategorií a podkategorií:

Tiskovina:

• firemní tiskovina

• tiskovina neziskového sektoru

• tiskovina veřejné a státní správy

Výroční zpráva:

• firemní výroční zpráva

• výroční zpráva veřejného sektoru

• zpráva neziskového sektoru

Internet:

• www stránky

• E-letter

• Sociální sítě

• Videopropagace

Studentské médium

Hodnocení:

Posuzuje se komunikativnost, důvěryhodnost, struktura a jazyková úroveň obsahu, kompozice, úroveň výtvarného sdělení, kontext se soudobým výtvarným trendem, typografii, práce s fotografiemi a ilustracemi.

Certifikace a ocenění:

Vítěz soutěže je oprávněn používat certifikát, logo a titul Firemní médium roku ve svých propagačních materiálech.

Registrace:

Registrace probíhá od 12. 4. 2013 do 31. 5. 2013

Vyhlášení:

červen 2013

Registraci je možno uskutečnit prostřednictvím formuláře na webu www.komorapr.cz

Registrační poplatek:

Kategorie „Tiskoviny, Výroční zpráva, Internet“

2.500 Kč zařazení jednoho média do hodnocení

4.000 Kč zařazení dvou médií do hodnocení

5.000 Kč zařazení tří a více médií do hodnocení

Kategorie „Studentské médium“

1.500 Kč zařazení jednoho média do hodnocení

Sleva pro média přihlášená z oblasti státní a veřejné správy či neziskového sektoru ve výši 20%

Sleva při včasné registraci 25%