Mít marketing pod kontrolou? Měřit návratnost investic? Ověřit, zda míříme správným směrem? Tyto a další motivy pojí volání majitelů firem po měřitelnosti marketingových aktivit. Přesné a reálné informace jsou základem pro správné rozhodování. „Postoje zákazníků se mění, úspěch přeje informovaným,“ míní majitel pořádající agentury Správná volba Milan Nerud.

Na 120 majitelů firem se potká v květnu 2013 na konferenci v Brně. Setkání bude výjimečné také tím, že se nejedná o konferenci v tradičním školním provedení. Nositelé řešení (k tématu měření v marketingu) dostanou maximálně pět minut na představení svého know-how. „Následně je na účastnících, jak se rozhodnou, zda je nabízené řešení zaujme a budou chtít vědět více,“ dodává Nerud. Následně mohou řešitelé v tříhodinové volné networkingové části detailně představit všem účastníkům své možnosti a nástroje. Právě tímto formátem se Veletrh řešení významně odlišuje od ostatních podobných akcí.

Pořádající Agentura Správná volba opět vybrala špičky oborů a obsáhla celé spektrum služeb mapující marketing velmi podrobně. Zastoupen bude jak online svět, tak i tradiční oblasti osobního přímého prodeje.

„Základním předpokladem úspěšného měření je chuť se dozvědět informace popisující realitu bez růžových i černých brýlí. Podnikatelé, kteří v sobě tuto potřebu mají a zároveň hledají nové nástroje, jsou srdečně zváni,“ zve Milan Nerud z pořádající Agentury Správná volba.

Připraven je také doprovodný program plný překvapení a příjemných dárků pro všechny účastníky veletrhu.

KDE: v Brně, na Vysoké škole Karla Engliše

KDY: 22. května 2013 od 10 do 15 hodin.

Více informací nalezenete na www.veletrhreseni.cz