Dnešní konkurenční doba nás nutí být více inovativní a kreativní než kdykoliv předtím. Zejména image značky či produktu musí být základem každé společnosti. Prodejnost jakéhokoli produktu totiž závisí zejména na zaujetí klienta a nabídce něčeho nového či nějak inovativního. Úspěšné uvedení a řízení značky a produktu na trhu je dnes ale velmi nelehký úkol. Být úspěšný – a to nejenom v produktu a značce – znamená neustále sledovat nové trendy a směry, neustále se vzdělávat a držet krok s konkurencí, nejlépe pak být vždy o krok vpřed.

Být inovativní a vytvářet nové strategie se od kvalitního brand&product manažera více než očekává. Kde ovšem brát neustálou inovaci a nové trendy? Zejména pak v době, kdy se ve všech firmách šetří a kdy se náklady musí neustále snižovat?

Brand & Product Forum je jednou z cest k získání nových nápadů, které mohou posílit Vaši marketingovou a obchodní strategii. Díky diskuzím s přenášejícími a řešení případových studií Vám Brand&Product Forum přiblíží novinky z oblasti efektivního zavádění a řízení značky či produktů, produktových řádů a podpory prodeje.

V tomto ročníku Vám přednášející nabídnou zajímavý mix témat jak v rámci přednášek, tak v rámci diskuze s osobnostmi českého marketingu. Hlavní část celého fóra pak bude věnována již zmíněným inovacím a novým trendům – ideální mediamix pro rozvoj značky, inovace a reakce na změny na trhu a ukázky případových studií; Změnové projekty- Rebranding, Repositioning brandu či Druhý dech – jak změnit dlouhodobě zažité vnímání značky, jsou jen příklady programových částí. Finance a rozpočty, jako důležité součásti každé firmy, jsou poslední hlavní částí programu. Vystupující ukáží, jak zhodnotit známosti značky, efektivitu kampaní a marketingových investic a jak se vyrovnat s rozpočtovými omezeními.

Celé odborné fórum je vedeno profesionály z praxe z velkých a významných firem. V letošním ročníků vystoupí Milan Duda, marketingový manažer, Aukro; Jaroslav Fabián, marketingový ředitel, ESET; Petr Hartoš, analytik průzkumu trhu, Kooperativa pojišťovna; Petra Chovancová, Brand Manager Activia CZ&SK, Danone; Miroslav Jiřík, marketingový ředitel, Prague International Marathon a RunCzech; Ondřej Kasík, ředitel komunikace, AC Sparta Praha; Pavlína Kvapilová, výkonná ředitelka nových médií, Česká televize; Marek Prchal, idea maker; Vilém Rubeš, Brand Consultatnt / Creative Director, Statue; Kristýna Štíhelová, marketingová manažerka, Óčko. Moderování celého programu se ujmou Jana Víšková, lektorka a konzultantka v oblasti komunikace a Tomáš Macků, Research & Communication Director CR,SR, Ipsos.

Komora Public Relations si Vás jako mediální partner dovoluje na toto odborné fórum pozvat. Vzdělávací program se uskuteční 25. dubna 2013 v Konferenčním centru GreenPoint v Praze.

Akci pořádá společnost top vision s.r.o., organizátor odborných fór, seminářů a vzdělávacích kurzů.

Přihlášku spolu s kompletním programem naleznete zde. Přihlašovat se můžete i on-line zde.