Komora PR dnes vyhlásila dalšího vítěze pravidelné ankety Mediální počin měsíce. Tentokrát se jím stal vánoční dar Víta Bárty Miroslavu Kalouskovi a Miroslava Kalouska Vítu Bártovi a Mayský nepovedený konec světa.
Poslední mediální počin roku 2012 byl ověnčen vánoční náladou; výherci v obou kategoriích byli ti, kteří dávali dárky a rozdávali nejrůznější vánoční přání a zvolání šťastného nového roku 2013.
Nejlepší dar, dle hlasování v anketě Mediální počin měsíce prosince, měl na svědomí Vít Bárta, který rozdával dárky hlavně v Poslanecké sněmovně. Po snížení poslaneckých platů a po zvýšení daní došlo k tomu, že není ani na to pivo. A tak dal Bárta Kalouskovi basu piv. Těžko říci, zda je to dobrý dárek, hlavně z hlediska druhu. Spíše ne. Miroslav Kalousek razící systém úsporných výdajových opatření popřál Vítovi Bártovi šťastné a veselé pohrůžkou soudem.
Absolutně největší úspěch nejenom z hlediska hlasování v zahraniční kategorii měli Mayové. Mayové dali vánoční dar všem lidem na světě z daleka ze všech nejlepší, nejkrásnější a nejužitečnější. Konce světa – jimi proklamovaný – nepřišel. Nezbývá nic jiného než popřát šťastný 13. baktun.
Oba dva vítězové prosincového kola tak završili celoroční anketu Mediální počin měsíce, kterou Komora Public Relations pravidelně každý měsíc vyhlašovala. „Rok 2012 přinesl spoustu zajímavých vítězů v obou kategoriích. Každý z nich byl unikátní a těžko můžeme říci, který byl nejlepší. Jedno ale víme naprosto jistě – český čtenář médií v průběhu roku znovu ukázal, že jeho osobitý smysl pro humor a satiru i přes všechny úskalí neutichá, ale spíše naopak. Tento rok totiž nebyl ani pro Českou republiku ani pro svět – měl přijít jeho konec – jednoduchý, vše ale dobře dopadlo a jedeme dál. Doufáme, že Mediální počin měsíce v roce 2013 bude ještě lepší a že českého čtenáře smysl pro humor neopustí. Bude ho totiž, dle posledního vývoje a dlouhodobých prognóz, potřeba“, říká Jiří Chvojka, předseda představenstva Komory Public Relations.
V tuto chvíli již mohou všichni zájemci o anketu Mediální počin měsíce posílat své nominace na Mediální počin měsíce ledna na info@komorapr.cz