Specialista v oblasti strategické komunikace a vztahů s veřejností se zkušenostmi s řízením rozsáhlých komunikačních projektů ve všech regionech České republiky a organizací řady mediálních tréninků a odborných školení. Bývalý novinář pro řadu českých i zahraničních tištěných i elektronických médií, pracoval pro soukromé TV stanice, bývalý tiskový mluvčí řady projektů a organizací (mj. Internet do škol). V oblasti public relations pracoval dříve v agentuře Goodcom, dnes v agentuře Extender. V letech 2006 a 2007 působil jako poradce ministra financí České republiky– Jiří Chvojka, předseda představenstva Komory Public Relations odpovídal na otázky MMPortal.cz

Zkuste stručně popsat, jak se vyvíjela vaše kariéra a jak dlouho v oboru pracujete?

Po několikaleté novinářské zkušenosti v českých i zahraničním médiích jsem spoluzaložil PR agenturu a několik let jsem se věnoval public relations obecně, poté jsem se specializoval na politický marketing včetně event managementu a strategického poradenství.

Co považujete za svůj největší profesní úspěch?

Vzdělávání studentů v oblasti komunikace, je to zároveň úspěch i zábava.

Co byste doporučil/a mladým marketérům a pracovníkům PR na začátku jejich kariéry?

Pochybovat o sobě, nepochybovat o práci pro svého klienta

Máte pro letošní rok nějaký pracovní cíl? Jaký?

Dokončit vstup Komory PR do plnohodnotného univerzitního vzdělávání.

Jaká je Vaše nejoblíbenější reklama a proč?

Každý týden jiná, ale některé si pamatuju déle. Hodně mě baví reklamní válka mezi Audi, BMW, Subaru a Bentley (najdete třeba zde: http://alturl.com/fokm8), protože jde až na kořen loajality ke značce, stejně tak jsem ale okouzlen reklamou Kuličky od Sony, protože ta ve mně vzbudila touhu si jít tu novou televizi koupit. Z PR kampaní mi přišla doposud nejlepší a nejpropracovanější psí svatba v londýnském obchodním domě Harrod’s.

Pokud by kolegy z oboru zajímalo o Vás něco bližšího, najdou Vás někde na blogu, či některé sociální síti?

Lidé z IT oboru prý používají zkratku DASQAG: Don’t Ask Stupid Questions, Ask Google.