(Praha, 5. února 2010) Komora PR dnes vyhlásila další vítěze ankety Mediální počin měsíce. Oproti minulému měsíci jsou tentokrát vítězové dva, neboť shodný počet hlasů obdržel primátor Prahy Pavel Bém, jemuž během jeho výletu do Antarktidy zapadala Praha sněhem a Iveta Bartošová s Jiřím Pomeje za mediální distribuci svého nekonečného milostného vzplanutí.
„Nepředpokládal jsem, že by Pavla Béma mohl někdo porazit, ale to, co předvedli Bartošová a Pomeje, je na hranici možného. Někdo prostě musí na druhý konec zeměkoule a jiným stačí, aby dychtivým novinářům každý den utrousili něco málo intimností, a média šílí,“ uvedl Jiří Chvojka, předseda představenstva KoPR. „Tento měsíc byl ale obzvlášť silný, protože další nominované, kolektiv autorek brožurky Kultura genderově vyváženého vyjadřování, vydané Ministerstvem školství, dostaly o pouhé dva hlasy méně, než vítězové,“ dodal Jiří Chvojka.
V tuto chvíli již mohou účastníci ankety vybírat mediální počin měsíce února. Nominováni byli: autoři mediálních tahanic kolem svalování viny za nákup Pandurů, Zlata Dvořáková (Golda) za svérázné promo Knihy Iveto, sbohem a nakonec ČEZ za „image“ video Výcvik komanda NTZ. Hlasovat lze do konce března 2010 na stránkách www.komorapr.cz.