(Praha, 20. ledna 2010) Nové vzdělávací aktivity v oblasti public relations, nové logo a webové stránky. Komora PR, profesní sdružení agentur i jednotlivců v oblasti public relations letos slaví šest let své existence a chce významně rozšířit své působení na českém PR trhu.
„Chceme se zejména zaměřit na vzdělávání a budoucí PR pracovníky. Už na začátku roku startujeme desetidílný vzdělávací seminář PR standard, spustili jsme také novou členskou sekci PR Starter, kam chceme přilákat nadějné budoucí profesionály v našem oboru,“ uvedl dnes předseda představenstva KoPR Jiří Chvojka. PR Starter si klade za cíl sdružovat zájemce o PR profesi, nabídnout jim vzdělávací kurzy za nižší ceny a informační podporu v začátcích jejich profesní dráhy.
„Redesign stránek a nové logo Komory Public Relations je logickou součástí těchto změn. Chtěli jsme ukázat, že se posouváme kupředu,“ dodal Chvojka. Mezi další důležité změny Komora počítá také zavedení rubriky mediální počin měsíce, kde může veřejnost hlasovat, která ze tří nominovaných událostí ji nejvíce zaujala.
Na adrese www.komorapr.cz tak veřejnost najde komplexní informace týkající se činnosti sdružení určených skutečně každému. „Design stránek byl například vytvořen metodikou Blind Friendly, čili s ohledem na intuitivní navádění uživatelů, a to i těch se zrakovým postižením, doplnil Jiří Chvojka.